понеділок, 20 листопада 2017 р.

Пам'яті жертв голодомору.


Сьогодні ми мали можливість пригадати жахливий 1933 рік, що приніс тяжкі випробування для нашого народу. Сьогодні під час виховної години ми пом'янули жертв голодомору. Ми виготовили колосок пам'яті та  засвітили свічу, щоб пом'янути всіх тих кого забрав голод.

Засвіти свічу на вікні.
Хай промінням сягне до зорі,


Хай освітить весь світ співчуттям.
Це збагни ти собі і затям.


Засвіти свічу, засвіти!
Хай здригнуться від правди світи.


Хай дізнається вся Земля:


Панахиду Вкраїна справля...

Завдяки  сьогоднішньому заходу ми разом з дітьми ознайомилися з жахливими роками голодомору в Україні, відчули співчуття до долі людей, яким довелося жити в ті тяжкі часи. 
В кінці нашої години спілкування ми уквітчали карту України блакитними квітами зі словами молитви за нашу неньку Україну:

                                                             На Дніпрових кручах
У полоні мрій
Бачу я квітучий
Рідний образ твій.

На зелених схилах
Стародавня Русь
Україно мила.
За тебе молюсь.

Я молюся Богу
За дітей своїх.
За батьків стареньких.
За усіх святих.

Боже мій єдиний,
Я, Твоє дитя.
Прошу Україні
Кращого життя.

На Дніпрових кручах
У полоні мрій
Бачу я майбутній
Світлий образ твій –

Вільна і багата,
Горда, наче птах,
 Україна - мати
Знана у світах.
  Будемо з вами жити надією і робити в своєму житті все для того, щоб страшні сторінки історії і справді ніколи не повторились. А український народ, щоб жив, багатів, процвітав і славився по всьому світу своїм розумом, своєю красою, щедрістю, добротою, силою.



Немає коментарів:

Дописати коментар